Ik heb Gabriela leren kennen tijdens een feedback gesprek met betrekking tot mijn persoonlijk drijfverenprofiel (profile dynamics). In een fijn en zeer verduidelijkend gesprek leerde ik mezelf beter kennen met echte eye openers.
Vervolgens heeft Gabriela ons Business Development Team begeleid om beter samen te werken en later ook de connectie te zoeken en te maken met de diverse Operations afdelingen binnen Intertek. Een grondig proces met goede uitkomst. De sfeer waarin alles plaatsvindt, ademt rust uit en nodigt uit tot openheid. Nodig om stappen te maken. Ook hier werden drijfveren resultaatgericht ingezet. Zowel individueel als het voor team.
Bram Wesstein, , Business Development Manager Intertek
http://www.intertek.com
Wij vinden het belangrijk de opdrachtgever (en eigenlijk iedereen binnen de organisatie) regisseur wordt, is en blijft tijdens en vooral na onze interventies. Meedenken, meemaken en vooral doorzetten als wij weer weg zijn. Juist zij kennen de eigenheid en dynamiek van de organisatie als geen ander. Alleen dan ontstaat er een gedragen aanpak en is resultaat blijvend.
Een aantal van onze opdrachtgevers aan het woord:
http://www.umcutrecht.nl/zorg/Paul Swart werkte als interim-manager bij Medische Microbiologie van het UMCU. Tijdens deze periode heb ik hem leren kennen als een warme, intelligente en hard werkende collega. Hij heeft een meer dan gemiddelde kennis en ervaring op het gebied van HRM, organisatiestructuur en de interactie daartussen. Hij is bijzonder in staat om theorie aan de praktijk te koppelen en is resultaatgericht. Als interim-manager zorgde hij ervoor dat het werk doorging maar realiseerde ook lange termijn veranderingen bij staf en medewerker. Zijn persoonlijke aanpak is ontwapenend en effectief.
Gabriela van Gemert was prima in staat om zowel in de helikopter te werken als de praktische vertaling te maken naar de praktijk. Zij bood het projectteam structuur, rust en overzicht maar wist ook te motiveren om net een tandje harder te gaan en door te pakken, te forceren en tegelijkertijd een brug te slaan naar de toekomst. In haar aanpak stonden troubleshooting én het voorkomen van nieuwe problemen hand in hand. Ik vond het knap om te zien hoe snel zij in onze organisatie thuis was, zonder vast te komen te zitten in het systeem.
Marc Petit, voormalig directeur Mondriaan, www.mondriaan.eu